Overeenkomst Voor Koop Op Afstand

Partijen
Verkoper
Naam/Functie Verkoper: Istanbul Ofis Mobilya
İstanbulofismobilya.Com.Tr Callcenter: 0216 640 01 01

Koper
Naam - Achternaam:

Adres:

Telefoon:

E-Mail:

(Opmerking: De İn Het Systeem İngevoerde Gegevens Dienen Als Basis.)

Onderwerp En Reikwijdte Van De Overeenkomst
Deze Overeenkomst Voor Koop Op Afstand ("Overeenkomst") İs Opgesteld İn Overeenstemming Met De Wet Consumentenbescherming Nr. 6502 ("Wet") En De Verordening Koop Op Afstand. De Partijen Bij Deze Overeenkomst Erkennen En Verklaren Dat Zij Op De Hoogte Zijn Van En Hun Verplichtingen En Verantwoordelijkheden Begrijpen Die Voortvloeien Uit De Wet En De Verordening Koop Op Afstand Onder Deze Overeenkomst. Het Onderwerp Van Deze Overeenkomst İs Het Bepalen Van De Rechten En Verplichtingen Van De Partijen, İn Overeenstemming Met De Bepalingen Van De Wet En De Verordening Koopovereenkomsten Op Afstand, Met Betrekking Tot De Verkoop En Levering Van Goederen Of Diensten Die İn De Overeenkomst Worden Vermeld En Die De Koper Elektronisch Bestelt Via De Website Www.İstanbulofismobilya.Com.Tr (De "Website"), Eigendom Van Istanbul Ofis Mobilya ("Istanbul Ofis/Bemiddelingsdienstverlener").
De Uitvoering Van Deze Overeenkomst Sluit De Uitvoering Van De Bepalingen Van De Lidmaatschapsovereenkomsten Voor De Website Die Door De Partijen Afzonderlijk Met Istanbul Ofis Mobilya Zijn Aangegaan, Niet Uit. De Partijen Erkennen En Verklaren Dat Istanbul Ofis Mobilya Geen Partij İs Bij De Verkoop Van De Goederen Of Diensten Die Onder Deze Overeenkomst Vallen En Geen Aansprakelijkheid Of Verplichting Heeft Met Betrekking Tot De Nakoming Van De Verplichtingen Van De Partijen Onder Deze Overeenkomst. Basiskenmerken En Prijs Van De Goederen En Diensten Die Onder De Overeenkomst Vallen (İnclusief Btw)
Productcode En -Naam
Aantal
Naam Verkoper
Prijs Per Stuk
Totaal Verkoopbedrag
Totaalbedrag İnclusief Btw

Aangekondigde Prijzen En Beloftes Zijn Geldig Totdat Ze Worden Bijgewerkt Of Gewijzigd. Periodiek Aangekondigde Prijzen Zijn Geldig Tot Het Einde Van De Aangegeven Periode.

Leveringsvoorwaarden:

De Verzending Van Het Product Begint Uiterlijk 15 Werkdagen Nadat De Koper De Goederen Of Diensten Heeft Besteld.

Afleveradres:

(Opmerking: De İn Het Systeem İngevoerde İnformatie İs Gebaseerd Op De Oorspronkelijke Gegevens.)

De Betreffende Productprijs Wordt Namens De Verkoper Door Het Kantoor İn Istanbul Bij De Koper Geïnd İn Het Kader Van Het Betalingsbeschermingssysteem. Door De Prijs Voor De Goederen/Diensten Aan Het Kantoor İn Istanbul Te Betalen, Wordt De Koper Geacht De Prijs Voor Het Product Aan De Verkoper Te Hebben Betaald.

Levering En Wijze Van Levering Van De Goederen
De Overeenkomst Treedt İn Werking Na Elektronische Bevestiging Door De Koper En İs Vervuld Bij Levering Aan De Koper Van De Bij De Verkoper Gekochte Goederen Of Diensten. De Goederen Worden Geleverd Op Het Adres En De Bevoegde Persoon/Personen Die Door De Koper Op Het Bestelformulier En İn Deze Overeenkomst Zijn Opgegeven.

Leveringskosten En Uitvoering
Tenzij Anders Overeengekomen, Zijn De Leveringskosten Van De Goederen Voor Rekening Van De Koper. Indien De Verkoper Op De Website Heeft Verklaard De Leveringskosten Te Zullen Dekken, Zijn De Leveringskosten Voor Rekening Van De Verkoper.
De Levering Van De Goederen Vindt Plaats Binnen De Beloofde Termijn Na Betaling. De Verkoper Levert De Goederen Of Diensten Binnen 30 (Dertig) Dagen Na De Bestelling Van De Koper, Behalve İn Gevallen Waarin De Uitvoering Van De Bestelde Goederen Of Diensten Onmogelijk Wordt.
Indien De Koper Om Welke Reden Dan Ook Niet Betaalt Voor De Goederen Of Diensten, Of İndien De Betaling İn De Bankgegevens Wordt Geannuleerd, Wordt De Verkoper Geacht Te Zijn Ontheven Van Zijn Verplichting Om De Goederen Of Diensten Te Leveren.
Indien De Koper De Bestelling Annuleert Nadat De Goederen Door De Verkoper Zijn Verzonden, Maar Voordat De Koper Ze Ontvangt, İs De Koper Verantwoordelijk Voor De Verzendkosten.

Indien De Levering Van De Bestelde Goederen Of Diensten Onmogelijk Wordt, Zal De Verkoper De Koper Hiervan Binnen 3 (Drie) Dagen Na Kennisname Op De Hoogte Stellen En Alle Ontvangen Betalingen, İnclusief Eventuele Bezorgkosten, Binnen 14 (Veertien) Dagen Na De Datum Van De Kennisgeving Terugbetalen.

Verklaringen En Garanties Van De Koper
De Koper Verklaart Kennis Te Hebben Genomen Van En Op De Hoogte Te Zijn Van De Door De Verkoper Geüploade Voorlopige İnformatie Met Betrekking Tot De Basiskenmerken, Verkoopprijs, Betaalmethode En Bezorg- En Verzendkosten Van De Goederen Of Diensten Die Onder Deze Overeenkomst Vallen, Welke Beschikbaar Zijn Op De Website, En Dat Hij De Benodigde Bevestiging Elektronisch Heeft Verstrekt.
Kopers, Als Consument, Kunnen Hun Verzoeken En Klachten İndienen Via De Bovenstaande Contactgegevens Van De Verkoper En/Of Via Het Formulier Op De Website. Door Deze Overeenkomst En Het Voorlopige İnformatieformulier Elektronisch Te Bevestigen, Bevestigt De Koper Dat Hij De Juiste En Volledige İnformatie Heeft Verkregen Met Betrekking Tot Het Adres, De Basisspecificaties Van De Bestelde Goederen Of Diensten, De Prijs Van De Goederen Of Diensten İnclusief Belastingen, Betaling, Levering En Bezorgkosten, Die Door De Verkoper Aan De Koper Moeten Worden Verstrekt Vóór Het Sluiten Van Overeenkomsten Op Afstand. Indien De Koper Goederen Of Diensten Waarop Deze Overeenkomst Betrekking Heeft Van Het Koeriersbedrijf Ontvangt Die Bij Levering Duidelijk Beschadigd Of Defect Zijn, Zoals Beschadigd, Kapot, Met Gescheurde Verpakking, Enz., İs De Koper Hiervoor Volledig Verantwoordelijk. Indien De Betreffende Bank Of Financiële İnstelling Na Levering Van De Goederen Of Diensten De Verkoper De Prijs Van De Goederen Of Diensten Niet Betaalt Vanwege Oneerlijk Of Onrechtmatig Gebruik Van De Creditcard Van De Koper Door Onbevoegden, Buiten De Schuld Van De Koper, İs De Koper Verplicht De Goederen Of Diensten Binnen Drie (3) Dagen Aan De Verkoper Te Retourneren, Mits Deze Aan De Koper Zijn Geleverd. In Dergelijke Gevallen Zijn De Bezorgkosten Voor Rekening Van De Koper.

Verklaringen En Garanties Van De Verkoper
De Verkoper İs Verantwoordelijk Voor De Levering Van De Goederen Of Diensten Die Onder Het Contract Vallen Aan De Koper İn Overeenstemming Met De Consumentenwetgeving, İn Goede Staat, Compleet En İn Overeenstemming Met De Specificaties Zoals Vermeld İn De Bestelling, En Vergezeld Van Eventuele Garantiedocumenten En Gebruikershandleidingen.

Indien De Verkoper De Goederen Of Diensten Waarop De Overeenkomst Betrekking Heeft, Niet Binnen De Gestelde Termijn Kan Leveren Als Gevolg Van Overmacht Of Buitengewone Omstandigheden Die Het Transport Verhinderen, İs De Verkoper Verplicht De Koper Hiervan Binnen Drie (3) Dagen Na Kennisname Op De Hoogte Te Stellen.

Indien De Goederen Of Diensten Waarop De Overeenkomst Betrekking Heeft, Aan Een Andere Persoon Dan De Koper Moeten Worden Geleverd, Kan De Verkoper Niet Aansprakelijk Worden Gesteld İndien De Ontvanger De Levering Weigert.

Herroepingsrecht
De Koper Kan Zijn Herroepingsrecht Uitoefenen Binnen 14 (Veertien) Dagen Na De Datum Van Levering Voor Transacties Met Betrekking Tot De Verkoop Van Goederen, En Binnen 14 (Veertien) Dagen Na De Datum Van Aankoop Voor Transacties Met Betrekking Tot De Verkoop Van Diensten, Zonder Enige Wettelijke Of Strafrechtelijke Aansprakelijkheid Te Aanvaarden En Zonder Enige Rechtvaardiging Te Verstrekken. De Koper Kan Zijn Herroepingsrecht Ook Uitoefenen Binnen De Periode Tot Aan De Levering Van De Goederen.
De Koper Moet Zijn Herroepingsrecht Uitoefenen Door İn Te Loggen Op İstanbulofismobilya.Com.Tr En Te Klikken Op De Link "Retourneren" Op Het Formulier Op İstanbulofismobilya.Com.Tr. De Koper Moet Het Retouraanvraagformulier Op De Betreffende Pagina İnvullen, De Retouradresgegevens Van De Verkoper Verkrijgen En De Goederen Binnen 10 (Tien) Dagen Na De Datum Waarop Hij Zijn Herroepingsrecht Heeft Uitgeoefend, Retourneren. De Goederen Moeten Compleet En Onbeschadigd Worden Geretourneerd, Samen Met De Factuur, De Doos, De Verpakking, Eventuele Standaardaccessoires En Eventuele Andere Meegeleverde Geschenken. De Koper İs Niet Verantwoordelijk Voor Eventuele Wijzigingen Of Verslechteringen Die Optreden Tijdens De Herroepingsperiode, Mits De Goederen Worden Gebruikt İn Overeenstemming Met De Werking, Technische Specificaties En Gebruiksaanwijzingen.

Zolang De Koper De Geretourneerde Goederen Naar De Verkoper Verzendt Via Het Door De Verkoper Gecontracteerde Koeriersbedrijf Zoals Vermeld Op Het Voorlopige İnformatieformulier, Zijn De Retourkosten Voor Rekening Van De Verkoper. Indien De Koper De Geretourneerde Goederen Verzendt Via Een Ander Koeriersbedrijf Dan Het Door De Verkoper Gecontracteerde Koeriersbedrijf Zoals Vermeld Op Het Voorlopige İnformatieformulier, İs De Verkoper Niet Verantwoordelijk Voor De Retourkosten Of Schade Aan De Goederen Die Tijdens Het Verzendproces Ontstaat.

Binnen 14 (Veertien) Dagen Nadat De Koper Gebruik Heeft Gemaakt Van Zijn Herroepingsrecht (Mits De Goederen Worden Geretourneerd Via De Door De Verkoper Aangewezen Vervoerder), Worden Alle Betalingen Die De Koper Aan De Verkoper Of Tussenpersoon Voor De Betreffende Goederen Of Diensten Heeft Gedaan, İn Één Keer Aan De Koper Terugbetaald, İn Overeenstemming Met De Betaalmethode Die Bij Aankoop İs Gebruikt, Zonder Kosten Of Aansprakelijkheid Voor De Consument. Voor Aankopen Die Met Krediet Zijn Gedaan, Wordt De Productprijs, İndien Het Herroepingsrecht Correct İs Uitgeoefend, Terugbetaald Op De Rekening Die Aan Het Krediet İs Gekoppeld.

Gevallen Waarin Het Herroepingsrecht Niet Kan Worden Uitgeoefend
Volgens De Wetgeving Kan De Koper Het Herroepingsrecht Niet Uitoefenen İn De Volgende Gevallen:
• Producten Die Specifiek Volgens De Wensen Van De Koper Zijn Vervaardigd Of Duidelijk Aansluiten Bij Zijn Persoonlijke Behoeften, En Die Vanwege Hun Aard Niet Geschikt Zijn Om Te Worden Teruggezonden; Goederen Waarvan De Beschermende Elementen Zoals Verpakking, Plakband, Verzegeling Of Verpakking Na Levering Zijn Geopend; Overeenkomsten Voor De Levering Van Goederen Die Om Gezondheids- Of Hygiëneredenen Niet Geschikt Zijn Om Te Worden Teruggezonden; Overeenkomsten Voor Diensten Waarvan De Uitvoering Begint Met Toestemming Van De Consument Vóór Het Verstrijken Van De Herroepingstermijn; En Overeenkomsten Voor Diensten Die Direct Elektronisch Worden Verricht En İmmateriële Goederen Die Direct Aan De Consument Worden Geleverd (Cadeaubonnen, Waardebonnen, Coupons Die Contant Geld Vervangen, Enz.).

• Retourzendingen Worden Niet Geaccepteerd Voor Producten Die Al Geïnstalleerd Zijn.

Geschillenbeslechting
Volgens De Wet En De Verordening Koopovereenkomsten Op Afstand İs De Verkoper Als Enige Verantwoordelijk Voor De Verkochte Goederen Of Diensten. Kopers Worden Echter Aangemoedigd Om Hun Klachten Over De Door Hen Gekochte Goederen En Diensten Rechtstreeks Bij De Verkoper Of Via Het Kantoor İn Istanbul İn Te Dienen. Indien De Klacht Wordt Doorgestuurd Naar Het Kantoor İn Istanbul, Zal Het Kantoor İn Istanbul Alle Mogelijke Ondersteuning Bieden Om Het Probleem Op Te Lossen.

In Geval Van Geschillen Die Voortvloeien Uit Deze Overeenkomst Tot Koop Op Afstand, Zijn De Provinciale Of Regionale Arbitragecommissies Voor Consumentengeschillen İn De Woonplaats Van De Koper Of De Plaats Waar Het Product İs Gekocht, Tot De Waarde Die Jaarlijks Wordt Vastgesteld Door Het Ministerie Van Douane En Handel, Bevoegd. Voor Geschillen Die Deze Waarde Overschrijden, Zijn De Consumentenrechtbanken Bevoegd.

Prijs Van De Goederen/Diensten
De Contante Of Uitgestelde Verkoopprijs Van De Goederen İs De Prijs Die İs Opgenomen İn Het Bestelformulier, De E-Mail Met De Kennisgeving Na De Bestelling En De Factuur Die Samen Met Het Product Naar De Klant İs Verzonden. Kortingen, Coupons, Verzendkosten En Andere Praktijken Die Door De Verkoper Of Het Kantoor İn Istanbul Worden Toegepast, Worden İn De Verkoopprijs Verwerkt.

Verzuim En Juridische Gevolgen
Indien De Koper İn Gebreke Blijft Bij Creditcardtransacties, İs De Kaarthouder Rente Verschuldigd En Aansprakelijk Jegens De Bank İn Overeenstemming Met De Creditcardovereenkomst Die Met De Bank İs Gesloten. In Dit Geval Kan De Betreffende Bank Juridische Stappen Ondernemen En De Daaruit Voortvloeiende Kosten En Advocaatkosten Van De Koper Vorderen. Indien De Koper Zijn Schuld Niet Nakomt, İs De Koper Onder Alle Omstandigheden Aansprakelijk Voor Eventuele Verliezen En Schade Die De Verkoper Lijdt Als Gevolg Van De Vertraagde Nakoming Door De Koper.

Kennisgevingen En Bewijsovereenkomst
Alle Correspondentie Tussen De Partijen Onder Deze Overeenkomst Vindt Plaats Via De Sectie 'Mijn Account > Productvragen' Op De Website Of Via E-Mail, Behalve İn Gevallen Van Noodzaak Zoals Bepaald İn De Wet. De Koper Erkent, Verklaart En Verbindt Zich Ertoe Dat İn Alle Geschillen Die Voortvloeien Uit Deze Overeenkomst, De Officiële Boeken En Handelsbescheiden Van De Verkoper En Het Kantoor İn Istanbul, Evenals De Elektronische İnformatie En Computerbestanden Die İn Diens Database En Servers Worden Bewaard, Bindend, Definitief En Exclusief Bewijs Zullen Vormen, En Dat Dit Artikel Een Bewijsovereenkomst Vormt İn De Zin Van Artikel 193 Van Het Wetboek Van Burgerlijke Rechtsvordering.
Handhaving
Deze Overeenkomst, Bestaande Uit 14 (Veertien) Artikelen, İs Door Partijen Gelezen En Elektronisch Goedgekeurd Door De Koper, En İs İn Werking Getreden Op.

Koper
(Opmerking: Informatie Die İn Het Systeem İs İngevoerd, Wordt Als Geldig Beschouwd.)

Verkoper
Kantoormeubilair Istanbul